kotdachowiec
Wysany: 2012-03-27, 10:58
Wiajcie!
Po narciarskim weekendzie na Kasprowym w zeszłym tygodniu zamarzyły mi się dwa dni pieszej wędrówki. Nie mam jednak doświadczenia zimowego - Polskie góry schodzone latem - więc będę wdzięczny za radę. Chcę spędzić pełne dwa dni w górach więc wybrałem sobie dłuższe szlaki. Optymalnie z dwoma noclegami ale tutaj może być problem z drugim dniem - piątek.
Dzień 1: - krótki bo popołudniem do zakopca dojadę
Kuźnice-Boczań-Murowaniec - Ile czasu Waszym zdaniem w zimowych warunkach bym potrzebował ?
Dzień 2:
Murowaniec-Dolina Pańsczyzna-Krzyżne-Dolina Pięciu stawów
lub
Murowaniec-Czarny Staw Gąsienicowy-Zawrat-Dolina Pięciu Stawów - moje marzenie - chociaż chyba za trudna trasa jak na początek doświadczenia z zimą...
Z noclegiem będzie słabo (przynajmniej w Dolinie Pięciu) więc pewnie ruszyłbym na dół Doliną Roztoki. Ile czasu Waszym zdaniem potrzeba aby przejść Zimą z Murowańca przez Pięć Stawów do Palenicy.
Wszystko zależy jakie teraz panują warunki w tatrach i od tego zależy ile czasu to Tobie zajmie
[ Dodano: 2012-03-28, 18:25 ]
A byłeś na wyżej wymienionych szlakach latem? To dużo daje zimą - obeznanie się z danym terenem i czy czasem w drugi dzień nie wybrałeś sobie za trudnej trasy na warunki zimowe =?
Dokładnie jak w powyższym poście- ciężko powiedzieć dokładnie zajmie trasa,ponieważ to zależy od warunków jakie panują na szlaku. Jeżeli jest śnieg ( a jest z całą pewnością),wówczas droga zajmie Ci o wiele więcej czasu.
xtreme2007
Nie mam pojęcia ile śniegu już tam nasypało, Czy szlak będzie przetarty.
Jeżeli będzie w miare czysto i nie będziesz się zakopywał to spoko przejdziesz.
Nie zapomnij o czołówce, szybko się robi ciemno
xtreme2007
Do Rakonia spokojnie dotrzesz, ale na Wołowiec już gorzej, bo szlak średnio przetarty. Byłem na Grzesiu wczoraj, doszedłem do Rakonia i stamtąd w dół do Chochołowskiej
xtreme2007
Dziekuje za porady Panowie - Woloniec zdobyty !!!!!! :)