Zarejestruj sie! | Hasło ?

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: kasprowy, wierch

Kasprowy Wierch
Autor Wiadomość
xtreme2007 

czyli 3487 dni temu

Tematy: 5
Wysłany: 2013-07-23, 11:48   Kasprowy Wierch

Witajcie,

Wybieram si? w ten weekend do Zakopanego, zamierzam wyjsc na Kasprowy wierch ( wyjsc, bo wyjechac to zadna satysfakcja jak dla mnie).

Pytanie:

1. Czy szlak jest trudny kondycyjnie? Czy osoba siedzaca po 10h codziennie przy biurku da rade? :) (23 lata)

2. Czy na trasie jest wiele miejsc z ogromnymi ekspozycjami? Czy trzeba przechodzic nad przepasciami? Niestety, boje sie wysokosci, jesli mam grunt pod soba to jest ok, ale jesli musze przejsc nad przepascia w wazkim szlaku to raczej nie dam rady :)

Prosze o powazne potraktowanie pytan, byc moze dla Was wyjscie na Kasprowy jest smieszne, ale ja jestem nowicjuszem :)

Dziekuje i pozdrawiam,
Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta

jabol 

czyli 4245 dni temu

Tematy: 15
Otrzymał 27 piw(a)
Wysłany: 2013-07-23, 13:10   Re: Kasprowy Wierch

xtreme2007 napisał/a:
Witajcie,

Wybieram si? w ten weekend do Zakopanego, zamierzam wyjsc na Kasprowy wierch

dlaczego akurat Kasprowy ?

xtreme2007 

czyli 3487 dni temu

Wysłany: 2013-07-23, 17:14   

1. Kasprowy jest chyba najbardziej znana gór? w Polsce
2. Ilekroc wychodze na kalatówki, marzy mi si? skr?cic w lewo na trase na Kasprowy, musze j? zdobyc! :)
3. Podobno jest stosunkowo ?atw? gór? a ja jako nowicjusz nie moge sie porywac na wieksze wyzwania + jestem wrazliwy niestety na duze ekspozycje.

martynaaa1919 

czyli 3101 dni temu

Tematy: 0
Wysłany: 2013-07-24, 03:24   

trasa jest bardzo prosta i nie ma zadnych ekspozycji :-) tyle pamietam z dziecinstwa w tym roku mam w planach tez wejsc na kasprowy

Majka M 

czyli 3471 dni temu

Tematy: 3
Otrzymał 6 piw(a)
Wysłany: 2013-07-24, 08:42