Zarejestruj sie! | Haso ?
     

Poprzedni temat «» Nastpny temat

Tagi tematu: problemy, urbanistyczne, zakopane

Zakopane - problemy urbanistyczne
Autor Wiadomo
jania 



Wiek: 34
Doczya: 05 Pa 2011
czyli 4580 dni temu

Posty: 9
Tematy: 1
Skd: Wrocław
Wysany: 2011-10-05, 22:59   Zakopane - problemy urbanistyczne

Witajcie!
Jestem tutaj nowa, więc wybaczcie jeżeli się powtarzam, ale mam dość mało czasu i nie jestem w stanie przeczytać wszystkich postów.
Piszę pracę inżynierską na temat najprawdopodobniej rewitalizacji Zakopanego. I tutaj potrzebuję Waszej pomocy - wiem że chcę pisać pracę o Zakopanem i tylko to jedno jest pewne, jestem w trakcie ustalania tematu i liczy się każdy pomysł. Studiuję Gospodarkę Przestrzenną na Wydziale Architektury Politechniki Wrocławskiej - więc temat musi pasować :) pomijając Gospodarkę Przestrzenną jestem zakochana w Tatrach, Zakopanym, Góralach i we wszystkim co góralskie :) więc chcę połączyć przyjemne z pożytecznym.
Czekam na Wasze pomysły - wszystko co przyjdzie do głowy w tematyce problemów urbanistycznych Zakopanego.
Pozdrawiam :)
Ania
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Władek 



Doczy: 23 Sie 2011
czyli 4623 dni temu

Posty: 38
Tematy: 0
Otrzyma 2 piw(a)
Skd: Podhale
Wysany: 2011-10-06, 09:58   

Wystarczy chwilę pospacerować ulicami Zakopanego i odczujemy wielkie zniesmaczenie urbanistyką miasta. To co tu ma miejsce można określić jednym słowem "chaos" Ten koszmar toczy to urokliwe niegdyś miasto od lat 60-tych ubiegłego wieku. Dzisiaj znikają ostanie perełki pięknej architektury na rzecz pozyskiwania działek pod deweloperską kiczowatą tandetę. Jeżeli przyjmiesz punkt widzenia sprawy jako "urbanistyczną gangrenę toczącą miasto" to posiadam spory zbiór fotografii uwypuklający moje widzenie Zakopanego. Pozdrawiam serdecznie
Władek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jania 



Wiek: 34
Doczya: 05 Pa 2011
czyli 4580 dni temu

Posty: 9
Tematy: 1
Skd: Wrocław
Wysany: 2011-10-06, 17:05