Zarejestruj sie! | Hasło ?

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: do, kasprowego, kuznic

Z Kasprowego do Kuznic
Autor Wiadomość
4przemo77 

czyli 3969 dni temu

Tematy: 2
Otrzymał 2 piw(a)
Wysłany: 2012-06-19, 20:51   Z Kasprowego do Kuznic

Witajcie

Jestem wlasnie w Zakopanem, takze witam wszystkich z gor. Dzisiaj zaliczylem trase Palenica - Morskie Oko - Swistowka Roztocka - Dolina Pieciu Stawow - Dolina Roztoki - Palenica. Jestem totalnym amatorem, takze pragne napisac,ze pod wzgledem stopnia trudnosci to jest maks co jestem w stanie zrobic, a nawet wiecej bo mniej wiecej 30 minut od moka w strone swistowki jest taki fragment, chyba juz nawet dosyc slynny z ktorego chcialem sie cofac, ale sie przemoglem i jakos sie tam wdrapalem, ale powiem szczerze, ze serducho bi?o mi niesamowicie.

To juz wiecie jaki ze mnie turysta, ale pisalem to specjalnie zebyscie polecili mi cos odpowiedniego pod wzgledem stopnia trudnosci do moich umiejetnosci.

Terez sprawa z jaka sie do was zwracam:
Od soboty ma kursowac kolejka na Kasprowy. Chcialbym zejsc z niego o wlasnych silach. Pierwotnie myslalem o zejsciu przez Kope Kondracka, ale dzisiaj w piatce ldzie mi odradzali, mowili cos o jakims "piekie?ku" i ze mam sobie dac z tym spokoj, pospacerowac troche po Kasprowym i zjechac kolejka na dol. Poleccie prosze jakies fajne zejscie, dla osob takich ja, czyli tzw: "wrazliwych na ekspozycje"

Troche spraw technicznych:
Zamierzam byc w Kuznicach przed 8 rano, tak zeby wjechac na Kasprowy najwczesniej jak sie da. Trasa taka zeby miedzy 17 a 18 bys w Kuznicach na busa. Moje tempo marszu po gorach nie jest rewelacyjne. W przewodniku pisza ze zejscie z piatki, czarnym szlakiem i dolina roztoki do wodogrzmotow powinno zajac jakies 90 minut, ja szedlem jakies 2,5 godziny. Dane macie - prosze o porady. Tacy jak ja tez chodza po gorach, ale ja w odroznieniu od wielu jakich spotkalem po drodze staram sie byc odpowiedzialny i mierzyc zamiary na si?y.