Jestem profesjonalista i na co dzien zajmuje sie grafika komputerowa i fotografia reklamowa. Pochodze z Zakopanego i obecnie mieszkam w Warszawie gdzie prowadze swoja firme fotograficzno graficzna.
Rozne media, rozne techniki, ale wybralem fotografie. Pasja? Moja pasja jest sztuka, fotografia to jeden ze srodkow wyrazu, ktory mnie pochlonal.
Do kazdego zlecenia slubnego podchodze indywidualnie. Uwzgledniajac oczekiwania i pomysly Mlodej Pary, dodaje do tego szczypte swojego zmyslu artystycznego i kreatywnosci. Zdjecia slubne to pamiatka na cale zycie, a ja wychwytuje wszystkie najwazniejsze momenty, zachowujac dodatkowo to cos co unosi sie w powietrzu w tym dniu.
Oferuje dla Was obsluge calej imprezy slubnej. Poczawszy od wczesnych przygotowan, przez slub do 1h po polnocy/oczepinach - lub dluzej jesli tylko bedziecie chcieli.
Plenery zawsze proponuje innego dowolnego dnia aby sie z niczym nie spieszyc, nie martwic i wykonac wyjatkowe dla Was prace. Na sesji moze byc rowniez obecna wizazystka, ktora zajmie sie odpowiednio makijazem i ewentualnie poprawi fryzure. Plenery trwaja kilka dobrych godzin. Nie lubie przesadzonego pozowania, preferuje spontanicznosc i wyjatkowe miejsca, ale jestem rowniez w stanie odnalezc wyjatkowosc w miejscach oczywistych i codziennych.
W pelnym pakiecie, ktory obejmuje:
* przygotowania (fryzjer, makijaz, szykowanie sie)
* blogoslawienstwo od rodzicow
* uroczystosc slubna w kosciele/usc/plenerze
* wesele do godz. 1:00 lub dluzej*(kazda kolejna godzina platna dodatkowo)
* kilkugodzinna sesje plenerowa
Otrzymujecie ok. 1000 zdjec, z ktorych conajmniej 200 profesjonalnie obrobionych w Photoshopie - inni oddaja tylko obrobione zdjecia, ja daje rowniez pozostale.
Dodatkowo strona internetowa z galeria z Waszymi zdjeciami, zabezpieczona haslem dostepu, na okres 2miesiecy.