Zarejestruj sie! | Has硂 ?
     
Zakopane Forum - Strona G丑wna » Tagi » doliny
Tematy oznaczone jako doliny
Tytu / tre舵 w眛ku  Wy秝ietle  Odpowiedzi 

Dolina G膮sienicowa (czyli g贸rne pi臋tro Doliny Suchej Wody)


A偶 wstyd si臋 przyzna膰, ale Dolin臋 G膮sienicow膮 ogl膮da艂am jak dot膮d tylko z g贸ry - wypada艂oby to w tym roku w ko艅cu nadrobi膰 :-) Z Ku藕nic na Hal臋 mo偶na doj艣膰 偶贸艂tym przez Jaworzynk臋 albo niebieskim przez Bocza艅, nie chc臋 i艣膰 dwa razy t膮 sam膮 tras膮 wi臋c w jedn膮 stron臋 planuj臋 przej艣膰 jednym szlakiem, w drug膮 drugim. I tu moje pytanie ;-) Kt贸ry z tych dw贸ch szlak贸w wybra膰 na doj艣cie do doliny G膮sienicowej, a kt贸rym wr贸ci膰, 偶eby by艂o najbardziej atrakcyjnie widokowo?

I drugie pytanie (tak przy okazji :-P ) - szperaj膮c w sieci za informacjami o Dolinie G膮sienicowej trafiam co chwil臋 na r贸偶ne warianty tego widoku - z kt贸rego fragmentu kt贸rego szlaku s膮 zrobione te zdj臋cia?

18769 26

Czerwone Wierchy z Doliny Ma艂ej 艁膮ki


Kochani chc臋 si臋 wybra膰 na Czerwone Wierchy z doliny Ma艂ej 艁膮ki i zastanawiam si臋 jak wygl膮da ten szlak.Czy s膮 jakie艣 trudno艣ci?Po Tatrach chodz臋 od 4lat wi臋c nie jestem osob膮 pocz膮tkuj膮c膮,ale by艂abym wdzi臋czna za wszystkie informacje od os贸b,kt贸re ju偶 zaliczy艂y ten szlak :-) .Z g贸ry dzi臋kuj臋 :-) .
17059 30

Przez Bystra Lawka z doliny Mlynicka do doliny Furkotna


Wczoraj wybralem szie ze Strbskeho plesa do doliny Mlynickej. Do Strbskeho plesa dojechalem kolejkow zebatom ze strby i juz o 06:13 bylem na Strbskym plese. Pogoda barzo ladna, i brak chmur.

Zzoltym kolorem szlaku poszedlem k wodospadu Skok w doline Mlynickej.

(Wodospad Skok)


Nad wodospadem Skok jest ladny staw pleso nad Skokom ( staw nad skokiem)


Szlakiem dalej pokonujem zawalony blokami morenowymi pr贸g, w rejonie ktorego doszlo k najtragiczniejsza katastrofa w Tatrach ratownictwa w roku 1979, gdzie i dziszaj widac censczi helikopteru.
tablica przi miescze tragedii

i zaniedlugo jestem przi Capim plese. ( Capi staw), i nadal idzem do Bystrej lawki (2300 m.n.p.m.) spod ktorej som ladne widoky na okruhle a a capie pleso (Kolisty i Capi staw)

Pod bystrom lawke zmienilem kierunek i ...
8455 13

Doliny dla poczatkujacej :)


Jade pod koniec stycznia i ....:) idac z doliny Bialego mozna odbyc piekny spacer w kierunku Dolinki ku Dziurze i Dolinki za Bramka ....moze jeszcze Dolina Bialej Wody i jeszcze Doline Filipka znalazlam :) cos jeszcze proponujecie ? Moze ktos mi jeszcze podpowie co warto zwiedzic czego nie przeoczyc z gory wielkie dzieki :) [ Dodano: 2012-01-17, 11:24 ] i jeszcze Dolina Koscieliska chyba tez latwa i podobno z pieknymi widokami :)
8449 10

Jak dotrze膰 do Doliny Chocho艂owskiej


Witam, wybieram si臋 w sobot臋 do Zakopanego i chcia艂abym dotrze膰 do doliny Chocho艂owskiej. S艂ysza艂am, 偶e trzeba dotrze膰 do Polany Siwej. Czy s膮 jakie艣 busy? Je艣li tak to sk膮d wyruszaj膮?
Pozdrawiam
Kasia
7147 1


Statystyki wizyt
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Najlepsze Zakopane Forum
Pogoda Zakopane z serwisu

Tatry Forum