Zarejestruj sie! | Haso ?
     

Poprzedni temat «» Nastpny temat

Tagi tematu: dni, na, plan, tatry, wyjazdu

Plan wyjazdu na 5 dni w Tatry
Autor Wiadomo
Patrycja Lbn 


Doczya: 24 Maj 2013
czyli 3962 dni temu

Posty: 10
Tematy: 1
Skd: Lublin
Wysany: 2013-05-24, 22:04   Plan wyjazdu na 5 dni w Tatry

Witam :)
Właściwie to zarejestrowałam się na tym forum właśnie po to, żeby uzyskać pomoc w zaplanowaniu mojego pierwszego samodzielnego wyjazdu w Tatry, znaczy się ze znajomymi, ale już bez rodziców ani z jakiś tam biur podróży :) Oczywiście swoją jeszcze marną wiedzą i doświadczeniem też chętnie się podzielę.
W góry jeżdżę co wakacje od 6 lat, ale niestety były to wypady maksymalnie 6 dniowe ze zorganizowaną grupą, a teraz postanowiłam wymyśleć coś na własną rękę, jednak chcę się dobrze przygotować i dlatego mam parę pytań i wątpliwości.

1. Najpierw chciałabym zapytać, czy da radę w jeden dzień (oczywiście wyjazd z kwatery jak najbardziej rano) "zrobić" trasę: Polana Palenica - Dolina Roztoki - D5SP, a potem z D5SP przez Świstówke do Morskiego Oka i z powrotem na Polanę?
Ja do tej pory jedyną trasę jaką "robiłam" to była Palenica - Morskie Oko, to jest piękne miejsce i nigdy mi się nie znudzi, ale chciałabym się tam dostać bardziej urozmaiconą trasą :) Tylko pytanie, czy tak się da, ile to czasu średnio zajmie? :)

2. Drugie moje pytanie dotyczy Kasprowego Wierchu, a raczej tego, jaką trasą polecacie tam iść, a jaką schodzić? Oczywiście, że piękne widoki i ciekawe miejsca są jak najbardziej pożądane, ale tym razem chodzi mi raczej o dojście do celu niż o jakieś wielkie rzeczy po drodze. Wolałabym nie korzystać z kolejki linowej, bo szkoda mi czasu na stanie właśnie w kolejce :)

3. Na rozgrzewkę chętnie poszłabym na Rusinową Polanę + Gęsia Szyja, ewentualnie czekam na inne propozycje, gdzie jeszcze można zajść w tych okolicach :)Tylko tutaj nawet nie wiem, skąd startować, chyba można z Palenicy, ale może jest jakaś inna trasa...?