Zarejestruj sie! | Haso ?
     

Poprzedni temat «» Nastpny temat

Tagi tematu: dni, na, pierwszy, raz, tatry, wyjazd

pierwszy raz tatry - wyjazd na 6 dni
Autor Wiadomo
bocian 


Doczy: 21 Mar 2013
czyli 4052 dni temu

Posty: 68
Tematy: 2
Skd: Radom
Wysany: 2013-03-26, 11:22   

wiosna napisa/a:
No właśnie, a propos zatłoczonych tras... Kiedy (i czy w ogóle) jest taki miesiąc w roku, żeby trasy nie były tak bardzo oblegane, a żeby jeszcze było bezpiecznie? Być może to dziwne pytanie, ale jestem początkującym turystą i troszkę ciekawskim:-P


Osobiście polecam pierwszą połowę września. Chyba najlepszy czas. Nie ma tłoku, a jeszcze spokojnie można wszędzie pochodzić. W zeszłym roku byłem w Tatrach w ostatni tydzień czerwca i też było nieźle. Ludzi mało, bo rok szkolny trwał chyba aż do 30 czerwca. Można powiedzieć nawet, że świetnie strzeliłem w porę, bo akurat śnieg się stopił w najwyższych partiach Tatr. Niestety w tym roku chyba to jest niemożliwe. Przecież zima nawet na nizinach cały czas w najlepsze.
Napisałem, że pierwsza połowa września, bo rok temu jakoś 16 albo 17ego spadł śnieg. :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
anika261 


Wiek: 35
Doczya: 21 Wrz 2011
czyli 4599 dni temu

Posty: 50
Tematy: 3
Otrzyma 1 piw(a)
Skd: Bochnia
Wysany: 2013-03-27, 11:18   

wiosna napisa/a:
No właśnie, a propos zatłoczonych tras... Kiedy (i czy w ogóle) jest taki miesiąc w roku, żeby trasy nie były tak bardzo oblegane, a żeby jeszcze było bezpiecznie? Być może to dziwne pytanie, ale jestem początkującym turystą i troszkę ciekawskim:-P


takie cuda to tylko na przełomie września i października a przy ładnej jesieni to najprędzej w październiku. Wiadomo, że dzieciaki w szkole więc wycieczek szkolnych i kolonii nie spotkasz, studenci na uczelniach więc ich też już nie tak dużo, no a reszta w pracy bo już po sezonie urlopowym, co i tak nie daje pewności, że pogoda dopisze. Taki urok Tatr. Przy takiej popularności zbyt mały ich obszar leży na terenie naszego kraju